HEY DON'T WANNA LOSE YOU, WE'RE GONNA KEEP ON LOVIN

Sitter ute på balkongen med mamma, datorn i knät och musiken på! Älskar att sluta tidigt på måndagar. Skulle egentligen spelat kubb och fikat ute på gården med mamma, men finns ju vissa personer som älskar att förstöra andras liv. Jag kan inte ens vara ute för människor förstör. Nåja, är glad iallafall för min älskling i norge har tagit konfirmationen! Saknar henne och hennes familj som satan. Förresten kom jag och Bengan 20 minuter försent till gympan imorse, vi fick reda på att vi skulle ha orientering första lektionen. Höll på att dö, dom vill verkligen att vi ska ha det bäst för hur coolt är det inte att ha gympa första timmen på måndagar?! Jag var inte med på spanskan idag igen, hehe.. Så hade håltimme efter de. Annars har dagen bara rullat på! Andreas och KJ hämtade mig efter skolan, vi tog en road trip på stan. Köpte glass, åkte till Ica, Capri och sen åkte vi en sväng och bara snackade. Världens bästa! Ska inte göra något speciellt ikväll tror jag, ska  bara plugga lite senare. Adiós amigos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0