MÅNDAG

Sitter ute på gräsmattan med mamma just nu och solar. Slutade 14.20 och sen dess har jag legat ute i solen! Hur skönt som helst, 22° grader i skuggan! Har ingen läxa tills imorgon, för vi har tema dag. Alltså inga vanliga lektioner, vi ska bara gå runt på skolan och greja. I lördags träffade jag Ida, vi gick ner till stan och gick runt lite. Träffade Hannah och Bella en stund också. Var uppe på Kungsberget, hur fin utsikt som helst! Senare gick vi och prommenad så vi kom till en kille som heter Start, min och idas vän. Det blev det KAOS, haha! Var väl där i någon timme, sen gick vi hem till mig och åt grillat. Vi var ensamma hemma hela kvällen och på natten sov hon här. Vi vaknade vid 11, drog på oss mjukiskläder och gick på morgonprommenad. Gick hem till mig, la oss på gräsmattan med RV, jordgubbar och musik. Tog oss en prommenad till och hade det så sjukt roligt. Följde ida hem vid 21, duscha och sen gick jag och la mig :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0