VÄLKOMMEN TILL MIN NYA BLOGG!

Mitt namn är Elin Ljung, jag är född den 16 juni 1998 och bor i dalslands minsta håla Åmål. På dagarna är jag i skolan där jag går första året på högstadiet. Förutom att jag går i skolan är jag med mina vänner, umgås med familj och släkt och lever livet som dagens ungdom! Jag har spelat tennis i 7 år, men slutade nyligen och ska börja spela fotboll igen. Jag ska innan sommaren ha inskaffat mig en egen longboard och bli supermegadunder-blond! Detta ska såklart göras med bästavännen Idab, dock har vi båda beslutsångest, haha. Mina föräldrar bor inte tillsammans men de kommer lika bra överens ändå. Jag bor alltid hos min mamma och min bror hos pappa pga olika skäl. Jag och min storebror har en underbar relation och jag älskar honom sjukt mycket! Min blogg kommer handla om min vardag/fritid, umgänge, shopping och kläder, musik och massa mer! Jag har även en idol som jag ser upp till och det är Justin Bieber, jag struntar fullständigt vad folk tycker om honom. Han är min idol och jag ändrar mig inte! Nu vet jag inte vad jag mer ska skriva, men det är bara fråga något om ni undrar! Ha en bra måndags kväll!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0