MIN LÖRDAG MED CHILENARE OCH SPANJORER

Tänkte berätta om gårdagen eftersom jag aldrig hann uppdatera. Ida kom till mig på morgonen och vi gick ner till stan. Marknaden var hur dålig som helst, köpte alltså inget. Vi gick bara runt och pratade med några vänner. Fikade även på Ica två gånger. Jag och Ida har som standard att alltid fika på Ica, haha. Fick skjuts av pappa hem till mig, vi chillade med musik och bara satt och pratade. Senare drog vi ut, gick en sväng och bara snackade. Har några roliga bilder på oss då vi gjorde "plankan". Drog hem vid 18 för jag och Andreas skulle träffa några. Vi tittade på El Clásico, åt spanska creaps med heta räkor och lamm med fetaste vitlökspotatisen! Satan vad jag älskar mat!!!!! Jag och Andreas drog hem runt 01, satte oss i köket, åt "natta-mat" och chillade med musik. Kollade big brother innan vi la oss. Det var alltså min lördag, hade sjukt roligt! Min släkt är bäst. ♥


bilder från igår, bilderna är tagna av Idab. Lägger upp fler senare!

Kommentarer
Postat av: alice

heey !

är du fotointresserad? va med och tävla i min fototävling då ! :) http://cederins.blogg.se/2012/april/fototavling-tema-vatten.html#comment

ha en bra dag.

kramis :)

2012-04-22 @ 17:48:13
URL: http://cederins.blogg.se/
Postat av: whuuut?

vart haru fåt dinnnnn snögga design ifråm :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

2012-04-25 @ 14:09:46
URL: http://juliaerikssons.webblogg.se/
Postat av: johannahtuolja

vilken färg kommer bli din favorit under sommaren på dina naglar? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0