LET ME LOSE MY MIND

Hejhej! Har varit en sjukt seg dag i skolan. Jag orkar inte fokusera på lektionerna och vill bara hem för att sova. Har varit så alla dagar denna veckan.. Idag till exempel orkade jag inte med NO-lektionen och våran klassföreståndare, så jag och Ida gick till kiosken och satte oss där. Han bryr sig inte heller. Aja, imorgon är det iallafall fredag. Jobbigaste dagen på veckan, i skolan alltså. Efter skolan blir det tjejkväll med Jossie och Ida, bio med Julia och Bella eller bara vara hemma. Får se hur jag gör. På lördag ska jag iallafall träffa Ida och vi ska ner till stan på marknaden. Kommer säkert träffa massa folk så det kommer bli sjukt roligt! Andreas kommer hit senare så vi ska kolla på big brother och bara mysa, vi hörs mer imorgon eller när jag får tid helt enkelt! :).



Jullebulle - jag - Bella - Idab


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0