ETT ÖVERNATULIGT FENOMEN

Hejsan! Alltså.. Vi har bara gått två dagar efter lovet i skolan och jag är redan skoltrött. Har inte vänt på dygnen än så somnar inte på nätterna och vi har sjukt mycket läxor. Kommer inte orka med skolan enda fram till sommarlovet.. Nog om det nu. Jag har varit hemma sen jag slutade skolan. Gick till capri-kiosken och köpte glass för en stund sen. Just nu sitter jag i storebrors rum och skriver på mitt alfaprojekt som ska vara inlämnat imorgon. Har även engelska och spanska men skippar det, orkar verkligen inte. Ingen bra ursäkt men känner att projektet är sjukt mycket viktigare! Har inte så mycket mer att skriva förutom att på lördag ska jag hem till pappa med massa folk och titta på el clásico och äta massa god mat. Skriver mer imorgon!


världens bästa <33333333333333333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0